Stopp


Nu är jag trött. Har ömkat mig för mor och far. Nu hämta upp syster på stationen!

4 svar to “Stopp”

  1. beerbelly Says:

    Bra jobbat. Hoppas resten av helgen blir roligare. Antar att du flyttar klart?

  2. Karin Says:

    Lycka till med allt vännen!! Och jag är ledsen att jag missed out on a great valborgfest!

  3. KatBat Says:

    bb: Jopp, flyttlasset gick i fredags. Puhu.

    Karin: Tacitacki! Vi har setts sedan du skrev inlägget så nu tänker jag inte skriva mer…

  4. beerbelly Says:

    Cool 🙂 grattis till klart nu då.
    Nöjd så här långt?
    Hoppas du får en mer vilsam dag!

Kommentera

