Från bugg till prostator

Ja. Jag har inte så mycket mer att säga mer än att det denna vecka blivit dags för urologi. Jag är inte swept away kan man säga. Men att killen med gitarr och ryckande dansmoves som bara blir bättre och bättre genom låten är vår ÖL, det är ju en liten ljusglimt iallafall. Tralallalla.

8 svar to “Från bugg till prostator”

  1. Karin Says:

    OMG, det är ju fantastiskt roligt! Urologer, de är fan top of the pops. Frågan är hur de väljer en sån… eh, märklig specialitet, när de är så festliga själar?

  2. Doktoranden Says:

    När jag läste ÖL tänkte jag först på drycken. Det tog en stund att komma på rätt ord-köl.

    Jag skyller på trötthet.

  3. KatBat Says:

    karin: hehe, ja vissa kanske går igång på rektalpalpation( tänk F på första middishen) och inkontinens. tur att någon gör det iaf!

    doktoranden: Hehe! Trötthet kanske ja, men också det undermedvetna eller??

  4. mr99 Says:

    Japp, honom har jag haft honom som föreläsare, han är helt crazy. Roligt att se ytterligare bevis för det. Om än något överflödigt.
    Du lär iaf att ha roligt även om du inte gillar ämnet.

  5. KatBat Says:

    mr99: så sant som det är sagt helt enkelt!

  6. KD Says:

    ..och tjejen med blonda, långa håret i en tofs på sidan var min lärare i mellanstadiet 🙂

  7. DrHenka Says:

    Lotta Engberg, superstar.

    Tack för ett gott skratt!

  8. Doktoranden Says:

    Sannolikheten finns.

    Jag tog ett glas vin.

Kommentera

