”Would you like it giftwrapped?”

Jag kollar Love actually i någon slags dvala jag skyller kvällen före på. Erkänner, jag tycker att det är en fantastiskt fin film som har det mesta. Rowan Atkinson som expedit på Harrods är ju en klassisk scen. ”It’s so much more than just a bag sir!” Och jag blir så arg och lite ledsen av scenen där kvinnan efter år av längtande och trängtande får till det med snyggot på jobbet- och så förstör brodern det. Jag går lite sönder. Och ja, jag vet att det är en film.

Projekt ointressanta inlägg check. Ready in the flashest of flashes.

6 svar to “”Would you like it giftwrapped?””

  1. Den tjocke konsulten Says:

    Jag som ändå gillar Keira har ännu inte sett den, får bli jullovets projekt.

  2. Jerk Says:

    Tittar också på filmen och ligger och är lite smygkär i Nathalie 🙂

  3. laila Says:

    jag tittade också på den och suckar om och om igen när det är het passion och hon säger: nej jag är inte alls upptagen. VAFAN!!
    väldigt bra film. irriterande dock att de visar film (undantaget reklamavbrott) mellan 21 och 21.35 för att då visa lotto- och jokerdragning, för att återuppta filmvisningen i hela 10 minuter, mellan 21.50 och 22, då det har blivit dags för nyheter och väder. ett hån är vad det är.

  4. katbat Says:

    dtk: det är ju på tiden dårå! hur har du lyckats att undgå?

    jerk: just go for it!

    laila: det är helt sjukt ju. helt. lotto liksom, den var lite ny…

  5. Doktoranden Says:

    Ja men Love Actually är ingenting mindre än en helt fantastisk film. Love it.

  6. katbat Says:

    dok: =) it’s as simple as that!

Kommentera

