På begäran: uppdatering

Ujuj. Tiden rinner iväg mellan böckerna. Jag och M är båda lika opeppade och studerar mekaniskt som hon så fint uttryckte sig. Mekaniskt. Tankarna fladdrar iväg åt andra håll och vi gör vårt bästa för att hålla lite ånga uppe. Ingen känner stressen men båda tristessen. Men vi har icke ”dödat” någon patient än. När vi läste in internmedicin gick ett par stycken hädan varje dag. Så detta känns mycket positivt. Och ja, jag vet att det kan verka stötande, men man får sannerligen en morbid humor som kandidat. Det får ni ta. Och nej, ingen har kommit till skada i verkligheten. Men ack. Bokhögen är icke att leka med. Försöker även att inte vara så sluskig som hemma hos päronen. Man blir ju alldeles förstörd då. Hejja kaffet. Hejja att solen skiner. Bajs att hela veckan förstörs av tentor. Men jag har lite annat roligt att tänka på. Mitt i misären. sovande

4 svar to “På begäran: uppdatering”

  1. Karin Says:

    Go Kat!
    Snart är veckan över!! Det kommer gå som en dans – du är ju min hjälte! 🙂

  2. katbat Says:

    Din hjälte??? Herregud, vad glad jag blir. Hur har jag kvalificerat dit?

  3. Simon Says:

    Och vad är detta andra?

  4. Karin Says:

    Darling… du har alltid haft lite av hjälteaura, och diverse lappar hjälper definitivt till… 😀

Kommentera

