Att perspirera en masse

Åh nej. Nu måste jag prestera direkt på kommando igen. Muntor brukar inte direkt bringa fram det bästa i mig så att säga. Redan när jag vaknade hade jag ont i magen, nu återstår de darriga händerna och kallsvetten. My lord. Det stör mg att det är två för mig okända examinatorer, prof’s i egna höga personer. Låt dom vara snälla, lite grillning kan jag väl ta, men inte riktigt elakhet. Inte idag.

Det känns som om magen ska titta ut genom, hum, diverse.

7 svar to “Att perspirera en masse”

  1. Doktoranden Says:

    Muntor är hundra gånger värre än skriftliga diton. Jag tror dock du rockar hårt på den. Good luck!

  2. elin Says:

    hoppas att det gick bra för dig!

  3. Mårr Says:

    Åh, jag är likadan. Skriver hellre fem tentor än jag gör en munta/praktiskt prov.
    Du klarade det förstås med BRAVUR, det vet jag.

  4. Den tjocke konsulten Says:

    Två professorer som ägnar en sin odelade uppmärksamhet, jag hade känt mig smickrad.

    Att stå framme vid tavlan och jazza lär man sig tycka om med tiden 🙂

  5. katbat Says:

    dok: =)

    elin: det gick !

    mårr: inte bravur, men lite stolt.

    dtk: jag kan stå framme vid tavlan och jazza om det är jag som ska lära ut, nemas problemas. Vårre när ngn bedömer…

  6. Boris Says:

    Muntor med prf är alltid lika vidrigt. Har viss erfarenhet av dem efter att ha pluggat de två första åren i ungern där allt exmaineras muntligt. Tackar det svenska studiesystemet för mer humana examinationsmetoder….
    The tremor is not because i´m nervous its early onset parkinson lyckades jag haspla ur mig på en muntlig neurologitenta när prof undrade om jag mådde bra…..

  7. katbat Says:

    boris: Hahaha! Hde du förberett den? Hihi?

Kommentera

