DDJ.

Det står inget på schemat idag. Fattar du hur skönt det är? Det står inte ens inläsning fniss. Jag har ordnat en dunhimmel och laddat datorn med avsnitt av Californication, min nya begivenhet. Datorn, duntäcket och jag.

Livet är ganska gott. Jag trivs. Och hoppas på mer.

4 svar to “DDJ.”

  1. Doktoranden Says:

    Så jag önskar man kunde ligga hemma under täcket just nu, men nej. Anatomiplugg, labbet och tandläkarbesök på agendan.

    Njut så länge det varar.

  2. katbat Says:

    Well, your time will come, i’ve so deserved it! Tjoho!

  3. S Says:

    Åååh jag vill också ligga under ett skönt duntäcke, kolla tv och bara slappa lite… hmmm *drömmer*

    Men sitter istället och förbereder morgondagens redovisning om blod… har skrivit rubriken… bara resten kvar haha

  4. Mårr Says:

    Yesyesyes. Så ska kattabatta ha det.

Kommentera

