Back at work, doing good.

Så gick det visst en vecka till. What? Jag fattar inte. Och vad har jag gjort? Jo, allt annat än det jag borde. Mina tankar har dock varit på flera andra håll. Det tar energi. Som jag inte riktigt har. Löser detta genom att jobba lite extra. Det får mig att inse att jag har det bra. För på jobbet nu är det så tragiska fall att hjärtat snart slits isär. Jag försöker vara där för familjerna och barnen. De säger att personalen är underbar. Men jag hoppar ju bara in ibland och känner mig halvny varje gång jag står där med sänkande saturation och korsade tryck. Men jag vet att jag behövs där. I helgen ska det opereras lite ”akuta hjärtan”, klart jag hoppar in och tar emot. Känns fint att vara behövd.

2 svar to “Back at work, doing good.”

  1. Madelene Says:

    Dom stackars pluttarna. Även dom stora barnen är pluttar när dom måste va där. Ta väl hand om dom!

  2. katbat Says:

    Jag gör mitt allra, allra bästa!!!

Kommentera

