Dr H, you are missed.

Så här i tider av skoltrötthet och synnerligen neurologitrötthet sörjer jag, eller sörjer kan vara ett för milt uttryck, Doktor Henkas blogg. Kom tillbaka! Du är ju det som kanske, kanske kan få tillbaka mitt intresse för neuro. Var är du när jag som mest behöver dig?

6 svar to “Dr H, you are missed.”

  1. Doktoranden Says:

    Vi behöver alla Dr H…

  2. Mårr Says:

    han är ju på g igen! Kolla länk i kommentarerna till nåt av mina senaste inlägg

  3. drhenka Says:

    Rörd. Tack för de fina orden.

    Det ballaste med neuro är man kommer så långt med anamnes och status. Blanda inte ihop skoltrötthet med neurologitrötthet 🙂

  4. katbat Says:

    DrH: Nu kändes det lite som om livet kom tillbaka. Är ryktena sanna kära Du?

  5. drhenka Says:

    drhenka.wordpress.com

    både ja och nej.

  6. katbat Says:

    Då hoppas jag på det bästa.

Kommentera

