Smått miljöskadad

Eh. Finner mig själv ståendes på busshållsplatsen stoppandes in allt hår i min mössa. Allt. Så ingen operationssköterska ska hacka på mig eller?

Nu har jag snabbgjort en paj som skall medtagas till filmkväll. Känns helt rätt inför helgen. Jag vill bara ha det lugnt och skönt ty jag är både speedad och rejält tagen emotionellt efter veckan.

2 svar to “Smått miljöskadad”

  1. Mårr Says:

    Föreställer bilden en mössa eller din paj? 🙂

  2. katbat Says:

    ja du litar inte på mig i köket, det hör jag det;)

Kommentera

