”Skit, piss och vademecum”

För att citera fadern min. Skulle bara gå in och uppdatera min profil på Göteorgs lägenhetsmarknad. Men nej serrö, då har mitt konto tagits bort, fast jag är urbota säker på att jag loggat in med jämna fina intervall. Flera års kötid wasted. Jag dör. Sjunker ner i apatiskt tillstånd iallafall.

5 svar to “”Skit, piss och vademecum””

  1. Mårr Says:

    Men helvitte – och inte ett ”varningsmail” ens? Då är apati det enda rätta, en stund iallafall, sen catttepilla igång sig och slå dem en signal imorgon?

  2. Den tjocke konsulten Says:

    Sörj inte för mycket, om du inte drömde om en etta på nedre botten i bergsjön så hade du lätt hunnit ta examen och flyttat eller köpt en lägenhet för läkarlönen innan du fått ett vettigt erbjudande därifrån.

  3. rakaja Says:

    Det är säkert ett effektivt sätt att få kön rensad. Här måste man svara på ett brev runt jul varje år (om det nu är så fortfarande). Ett år kommer jag plötsligt på i februari-mars att jag inte sett röken av brevet. Ködagar vips puts väck!

  4. Doktoranden Says:

    Å fy fan. Här får jag alltid ”varningsmail” när jag måste logga in. Iofs lär jag aldrig skaffa någon fler bostad i hyressvängen här i stan, men jag ser det positiva om barnen någon gång vill ha en lägenhet i staden; roughly 20 års kötid är därmed inte att leka med.

    Jag siktar in mig på husköp istället. Det är nära nu. Håll en tumme.

  5. Hanna Says:

    Meh. Mitt konto är också borta! Vad ÄR det här för någonting??

Kommentera

