KatBat- nojornas drottning får en liten lektion

Jag däckade lite på sängen efter en dag av neurologistudier tillsammans med M och sedan snabb genomstädning av lägenheten. Sträckte mig efter en bok som det bara var ett fåtal sidor kvar i. Det var Bob Hanssons bok jag fick av min syster i julas som jag skrev om då. ”Kärlek hur fan gör man”. Tio sidor som fick mig rörd och med tår i ögonvrån.

”Hjälp mig att vara i kärlek, hjälp mig att ge denna kärlek till den som behöver den, hjälp mig att ta emot världen och alla i den just så som de är, hjälp mig att älska fett och fritt och åt skogen med mina nojor och förväntningar.”

Den mannen är lite av min guru. Läs boken.

4 svar to “KatBat- nojornas drottning får en liten lektion”

  1. Mårr Says:

    Will do

  2. Den tjocke konsulten Says:

    Ska bara ta lite tentor först 😛

  3. moochiecoochie Says:

    åh.. han är så fin han bobban…

  4. katbat Says:

    mårr: =)

    dtk: förstår precis problematiken.

    mc: mm, lyssnade precis på hans ”tankar för dagen” på p1=)

Kommentera

