Time goes by…flygflygflax

RLS 7 eller bara knäpp?Sedan sist:
– Neurologitenta som jag nervöst (ja faktiskt för första gången på länge) väntar på resultatet på. Men det är en tysk som rättar, jag tror hon har disciplin och hoppas därmed på veckan som kommer.
– Jag avslutade något vänligt men bestämt ty I need respect.
– Håret bidde mörkt igen.
– Har insett att jag är extremt pank. Ändå köpte jag påslakan idag. Hur kul var det egentligen?
– Har haft nästan ljusstel och väldigt väldigt dilaterad pupill.
– Blev ganska skrämd och fnissig av lösa små apor på universeum.
– Jag har insett att en man i grovstickat och en flaska Roija kanske kan vara något. Var är han?
– Har förevisat mina naso-oro-laryngeala områden för mina kursare. Fiberskop yeijh.

3 svar to “Time goes by…flygflygflax”

  1. Den tjocke konsulten Says:

    Hur blev pupillen sån? Något kemiskt?

  2. Mårr Says:

    Kommer ihåg när jag åkte hem från Uppsala och såg ut sådär en gång, tänkte att OM jag nu skulle svimma av nån anledning och hamna på sjukhus kommer de säkert att borra upp huvudet på mig i tron att jag håller på att klämma in 🙂

  3. katbat Says:

    dtk: Något kemiskt ja. Förr användes växten belladonna…

    mårr: Hahaha! Så långt tänkte inte jag inte. Fniss.

Kommentera

