Ord.

Måste bara dela med mig. Med risk för att bli någon sorts måbraterapiblogg. Det vill jag på inte, men men. När jag jobbade senast var det en anhörig som jag pratade rätt så mycket med. Om mig. Henne. Livet. Som är nu. Det var så väldigt närvarande just i det ögonblicket. Så skulle de gå ner till avdelning och hon haffar mig i dörren. ”Kom ihåg att det du gör, det är gott nog.”

3 svar to “Ord.”

  1. fphotography Says:

    Så värdefullt sagt.

    Så stort.

  2. Doktoranden Says:

    Fan också, skrev ovanstående inlägg från fel login (fotobloggen). Sorry.

    Dumma internät som inte gör som jag vill.

  3. katbat Says:

    Shit happens som vi brukar säga. =) Och ja , enormt värdefullt. Jag ska minnas. eller försöka ialalfall.

Kommentera

