Påsklov?

Om vi säger så här. Det är sol. Solen vill jag sitta i. Bredvid mig finns lilla kassen med tentaplugget. Den bryr jag mig inte så mycket om. Det stör mig. Jag får icke jobba i sommar om detta inte går ju. Borde vara stressad. Men som sagt, bryr mig inte vidare värst. Pepp where are you? Nu ska jag äta godis och sola. Ögonen skyddar jag från katarrakt med glajjer. (Ögonlärdom). Om vi säger så.

GLAD PÅSK!

3 svar to “Påsklov?”

  1. Den tjocke konsulten Says:

    Sitt i solen och plugga?

  2. katbat Says:

    Hehe, ja jag gör ju det. Men hjärnan blir som ett kokt ägg. Hur bra tror du det är? Men det ser j**ligt effektivt ut dock.

  3. Den tjocke konsulten Says:

    Att alternera mellan läsa ute och räkna inne tycker jag är en vettig kompromiss, 100% i solen ja då blir hjärnan deg.

Kommentera

