Deep as I am, I’m no ones fool

Kan det, kan det, kan det vara så att det nu efter så skrivna tentor denna vecka endast är fem skrivningar kvar på utbildningen? Vore sannerligen värt. Värt. Tur är också att jag inte mer behöver läsa till två samtidigt. Jag är så trött. Jag är glad över solen. Glad över ledig helg. Lite grusas detta dock av diverse. Men jag jobbar på. Såklart.

Var förövrigt tvungen att ta en tarre hem. Var alldeles för nödig för att vänta 17 minuter på spårvagnen. Nöden har ju som bekant ingen lag, dock borde plånboken ha det…

8 svar to “Deep as I am, I’m no ones fool”

  1. Elin Says:

    Jag brukar läsa här och skulle gärna läsa de hemliga delarna också om du tillåter. 🙂 /Elin

  2. Den tjocke konsulten Says:

    Minst två kurser parallellt är är ingenjörsstudentens vardag under alla åren, ack den som ändå var fem tentor från målet 🙂

  3. Johanna Says:

    hahaha…..onödiga pengar….att lägga på en så nödvändig nödighet…

  4. KatBat Says:

    Elin: Sure=)

    DTK: Åh jag är så medveten om det. Vilken utbildning läser du? Fem tentor yez, förhoppningsvis. Väntar på ett resultat bara…

    Johanna: Haha, du skulle kunna flytta till Götlaborg med den ordvitsen!

  5. Den tjocke konsulten Says:

    Det vill jag inte skriva här men det är något tekniskt inte långt från ”sahlis” 🙂

  6. katbat Says:

    dtk: jajja, kanske ngn gång har sprungit förbi varandra då, jag hänger ju en del på chalmers. tralala.

  7. Den tjocke konsulten Says:

    Fullt möjligt men det går ju inte ju att veta. Korridorerna är så fulla av folk i vita rockar de här veckorna att man kan tro att man befinner sig på ett sjukhus 🙂

  8. katbat Says:

    hehe, ja de kanske är lite mer förfriskade av alkoholhaltiga drycker än vi, vi doftar ju bara sprit=)

Kommentera

