”Frågan är hur man kan påverka myndigheterna utan att bli anmäld”

Jag har skrattat mig igenom vår eftermiddag om intygsskrivning. Stor eloge till den föreläsaren. Haha, det känns ju  onekligen som en bedrift. Fast jag ska erkänna att jag sov några små korta perioder de inledande tjugo minutrarna. Samhällsmedicin verkar full av engagerade lärare och därför känns det som om det kan bli bra ändå. Mina dåliga föraningar är som bortblåsta. Kanske till och med att jag lär mig den där statistiken som jag x antal gånger gjort sken av att kunna men egentligen inte fattat alls. Håll tummarna.

Kommentera

