For fools

Jag står på Lilla torget och skrattar. Och skrattar. Och skrattar ännu mer. Det gör så ont i magen att jag måste sätta mig ner på huk. Och skratta ännu mer. Mitt sällskap på tre personer står och tittar på. De skrattar lite med. Men jag kan absolut inte sluta. Jag älskar att ni kan få mig att skratta så. Helt spiknykter.

2 svar to “For fools”

  1. Doktoranden Says:

    Jag tror bestämt jag ställer diagnosen ”skrattanfall” hos dig.

    Roligt med roligheter!

  2. JohannaFredrika Says:

    Jag har glömt lösenordet, kära du!

Kommentera

