Små bitar av mej plockas ihop i små högar

Jag bockar av saker på listor. Jag samlar ihop mig. Har fixat liten fin röd pärm som passar i fickan (obs till ev. rock) samt plockat fram de små skrifter som kan tänkas behövas. Det känns rätt gött. Men jag tror ju fortfarande inte att det är sant. Jag känner mig kanske nästan som hemma bara jag har mitt havsgröna Littman i fickan. the kit

7 svar to “Små bitar av mej plockas ihop i små högar”

  1. Den tjocke konsulten Says:

    Dr Kat, alltid redo!

  2. Doktoranden Says:

    Du kommer göra succé.

    I have no doubt.

  3. katbat Says:

    dtk: jag är på det innan någon annan ens tänkt tanken.

    doc: det är ju min tanke med. =)

  4. Mårr Says:

    Fint som snus kommer det att gå, det tror jag det.

    (Inte är det där det man kallar ”caribbean blue”? Försökte beställa det nämligen, men det var förstås slut så nu har jag ett svart. Näe, jag tror det hade mer blått i sig, men jag kan ha fel.)

    Börjar du……nu? Idag? Måndag? (Ingen koll på när terminerna är slut)

  5. katbat Says:

    Det heter sea foam green om jag inte minns fel. Glittrar lite smakfullt. Och ja, jag börjar på måndag!

  6. Mårr Says:

    Good night and good luck, säger jag då. Ska bli superspännande att höra vad du tycker efter några dagar!

  7. Max Says:

    =) Stetoskop är fint.. Kanske borde ha det när jag undersöker mina maskiner!

Kommentera

