Testarna tofs

Nu ska tydligen eder Kat också få ett blont vackert hårsvall! Eller inte blont men ett vackert hår?! Jag har beställt tid till mitt krafs till huvudhår hos han som ska vara bäst.  Iallafall enligt dessa två donnor: donnaett och donnatvå. Jag ska tydligen få en helhetsupplevelse. Nu har jag tre veckor på mig att ”njuta” av att ha lite längd i testarna. Frisör M ska minsann få klippa. Hoppla hej. Men brunt får det nog fortsätta vara.

Ett svar to “Testarna tofs”

  1. Mårr Says:

    Woho! Han ÄR bäst! 🙂
    (Och gudarna ska veta att jag borde åka dit, totalt igenvuxen)

Kommentera

