Nu var det längesen man körde på listgrejjen. Here it comes.

Inspired by Mårdas rippar jag helt sonika hennes lista, kanske någon egen som har smugit sig in. Då ska vi se:

faboritplaylist: det är ju Mårdens coverlista. Bisarr fulländning och jag är så impad. Bomull för örat och ont i hjärtat på en gång.

faboritlåt: Var gång Emmilou Harris stämma sjunger Love hurts, då tåras yours trulys ögon. Och Stämsången är given, Kat kan ju ialalfall få försöka sjunga lika sniggt.

läser: Maniskt Marie Ljungstedts senaste Den dubbla tystnaden. Och internetmedicin.se ganska ofta.

faboritdjur: lilla lilla stackars kissekatten som stod och jamade mitt på Ringvägen och med skräckslagna ögon tittade på mig och sade hjälp, mig hjälp mig jag har tappat bort mig. Nästa gång plockar jag hem gullet. Ont i hjärtat fortfarande.

hathormon: Fyfasiken för det hormon som orsakar ICD-10 N94.6.

faboritserie: Greys Anatomy måste man ju säga. Fast Six feet under kommer alltid finnas på toppen.

faboritparfym: DKNY Be delicious samt Armani Armanimania

faboritdiagnos: Alldeles egendiagnosticerad Mb Addison. Till akuten med dig sade jag och var nöjd.

hatdjur: fästing. Need I say more?

dricker helst: kaffe och herrejesus i min lilla låda, det bästa jag någonsin druckit är detta brut rosé.

drömdjåb: jag drar mig mot anestesi med mest iva, det känns som grejjen. Eller barn. Får jag?

möbelhorror: spegel i taket ovanför sängen vore synnerligen mardrömslikt. Loftsäng.

sniggaste kroppsdel: det är ju något med de grönblå ögonen.

dagens köp: mat til söndagsmiddag, inklusive en efterrätt jag tänkte få till med Lindts mörka choklad med blåbär i.

längt: efter ledighet.

snart: en vecka på Brännö tillsammans med lövlej people. Mycket längt.

Kommentera

