…and then some shopping…

Idag blev jag kallad för en ”behaglig liten präst”. När jag meddelade att jag faktiskt inte var prälle så granskade kvinnan mig från topp till tå och lät meddela att då var jag en ”behaglig liten läkare”. Well, att bli kallad behaglig är väl ok ändå. Hihi. Dagen grusades dock av att jag insåg att jag gjort mitt första misstag i jobbet. Otrevligt, även om jag intalat mig själv och vet att det är överläkarens ansvar just den biten. Men det var ju jag som glömde den lilla hjärtformade tabletten. Jajja, patienten lever. Och det är jag oerhört glad för. Puh.

Efter jobbet var det dags för klänningsletning inför lite bröllop. Tror inte att jag kommer att använda den på det tillfället men var ju tvungen att köpa! 600 nätta pix. På krediten. Pengar på fredag.

Ett svar to “…and then some shopping…”

  1. Doktoranden Says:

    Shopping är ett behövligt (ont) måste.

    Så är det bara. Även för mig.

Kommentera

