Freudian slip?

Skrev en remiss idag. Och så skriver man under:

”Tacksam bedömning och åtgärd! Mvh Dr Kat, underälskare”

Och jag såg det när faxen redan kört igenom pappret.

10 svar to “Freudian slip?”

  1. Doktoranden Says:

    Jag lyfter på hatten i beundran.

    Och skrattar mig harmynt!

  2. Karin Says:

    Men det är ju fantastiskt! 🙂

  3. katbat Says:

    dok: hehe det kan jag också göra nu. Men när jag för första ggn lyckats få iväg en remiss själv i faxen så står det så..herregud, jag genomgick en inre kris. hoppas verkligen mottagaren har humor. HUMOR:

    Karin: Smått! Det finns ju så många fina tolkningar av detta uttryck.

  4. Mårr Says:

    Men gud så roligt.
    Freudianskt?

    🙂
    🙂
    🙂

  5. Mård Says:

    Hahahaha det var ju helt sinnessjukt kul. Den som inte ser det roliga i din titel är inte värd att faxas till.

  6. Mårr Says:

    Men jeez, nu såg jag ju inläggets titel. Missade det, gamla tröga Mårr.

  7. katbat Says:

    mårr: Hehehe, spelar roll, we think alike helt enkelt. Trög i huvudet, otrög i magen? Och tvärt om? (wait, nu är jag trött. och har ordinerat alldeles för mkt laxantia under mina 8 v som underälskare….)

    mårdas: NÄh och ännu inte ett livstecken till remissvar. Kommer jag missa detta? Jag kommer iallfall bli ihågkommen på avdelningen, idag spred det sig och alla fnissade så fort de såg mig…moahaha

  8. Elin Says:

    Sjukt roligt! Jag skrattar fortfarande åt det. 🙂

  9. katbat Says:

    Elin: finss , ja, ibland lyckas man ju iaf. =)=)=)

  10. anski Says:

    Haha, roligt! Fick du nåt tillbaka? 🙂

Kommentera

