”Jag kan ändå aldrig ha klänningar från Twist and tango”

Sade hon bestämt. Sedan fick hon backa. För det hängde en klänning i skylten som var så fin. J tyckte ju definitivt att vi skulle in och prova. Och vad hände såklart? Jo,the dress. att den satt perfekt. Parfait. Lilla Rub, sex månader som inte vet vad ledsen är, log stort när jag frågade honom om jag skulle köpa. Så det var ju bara att hiva upp kreditkortet. Tusen små pix schvosch. Men jag ska ju ändå attendera två bröllop inom en månad med ganska olika bekantskapskrets rättfärdigar jag köpet med. Och den har tyll.

6 svar to “”Jag kan ändå aldrig ha klänningar från Twist and tango””

  1. Karin Says:

    Och du har jobbat hela sommaren. Och dessutom var den snygg, och satt som en smäck. Du var faktiskt tvungen.

  2. Den tjocke konsulten Says:

    Jättesnygg, värd pengarna!

  3. Doktoranden Says:

    Snigg.

    Enough said.

  4. Fru K Says:

    Fin!!! Klart man ska shoppa när man jobbat hela sommaren!

  5. Mårr Says:

    Very schnyggt!

  6. katbat Says:

    Aaaaahhh! Underbart med bekräftelse! *slickar mig om tassarna*

Kommentera

