Liten insikt så här på morgonkvisten.

Jag ska bli läkare.

10 svar to “Liten insikt så här på morgonkvisten.”

  1. Doktoranden Says:

    Fabulöst.

    Jag ska bli gruvmaskinist när jag blir stor.

  2. FiaLisa Says:

    Härligt!

  3. Mårr Says:

    Coolt! 😉

    Jag undrar fortfarande vad jag ska bli.

  4. katbat Says:

    dok: coolt! uppe i kurravarrra då eller var hade du tänkt? pre, post doktorering?

    fialisa: Ja det är ju svindlande på ett sätt.

    mårr: ja jag kom på att det dära med att kombinera naturvetenskap å människor kunde ju vara något. Inte sugen på att testa själv??!

  5. Doktoranden Says:

    Jag funderar på att vara lite kräjsy och slå in på nya banan redan i morgon.

    Eller så drar jag på mig landstingspyjamasen och anammar sjukhus- och forskningslotten i livet som förut. Men hey, det är inte fy skam trots allt.

  6. Mårr Says:

    MÄNNISKOR? Är du inte hundra? 🙂

  7. katbat Says:

    dok: icke fy skam. alls. Jag får dock hålla mig ifrån tha pjamas ett tag nu….icke så upplyftande psyktermin tilexempel coming up…

    mårr: Menchen. Eller har jag fattat fel? (Vadå hundra förresten? jag är trög. )

  8. Mårr Says:

    ja alltså, har du inte alla indianer i kanoten? 🙂

  9. katbat Says:

    jag har sjutton indianer i kanoten. av sjutton!

  10. Doktoranden Says:

    Psyk… – Serveras det Zyprexa eller Edronax till frukost på avd?

    (morbid humor, jag vet)

    Btw har jag endast fjorton indianer i kanoten.

Kommentera

