Det kom återigen en helg mellan kurser.

Det kom återigen en helg mellan kurser. Det  känns alltid lite lättare att andas när det är en sådan. Jag kan bara vara. Sedan får jag lite småolustkänslor vid tanken på att psyk börjar på måndag. Det blir till att åka hela vägen med ettan igen. Hela sista året kommer spenderas på Ö-sjukhuset. En lägenhet i de krokarna av stan vore onekligen något.

Nu ska jag sjunga på en vigsel i Botaniska trädgården. Det verkar inte storma längre och det regnar bara lite. Man får vara glad!

/Vad i? Skrev jag sista året? Ja, det gjorde jag. Check)

Kommentera

