For Mårr:

”Benign störning”, det är dagens uttryck och lärdom. Och sannolikt en ordkombo jag kommer att använda flitigt i framtiden. Från och med nu faktiskt.

7 svar to “For Mårr:”

  1. Den tjocke konsulten Says:

    Ska skylla på det nästa gång jag råkar ropa könsord i labbet när inget funkar, ”det är hjärnan, benign tonåring”!

  2. katbat Says:

    Det är rätta takter!

  3. Mårr Says:

    I haz it, garanterat.
    Men i vilket sammanhang sa man det?

    Själv funderar jag en del över ”dissiciativa kramper”. Är det ”funktionella” man menar?

    Svara, kära psykspalten! 🙂

  4. Mårr Says:

    DISSOCIATIVA skulle det vara.

  5. katbat Says:

    mårr: haha jag har det också, i’m surely sure. Fast jag minns inte i vilket sammanhang. helt plötsligt sades det (tror jag var inne i tankar om kaffe och sn…)

    Dissociativa kramper säger du, jag tror det är utan organisk orsak. Men vad vet jag, 3 drar in i psyket?! Dissociativ amnesi, dissociativ stupor, yada yada, i’m confused.

  6. Mårr Says:

    Jamen då är det ju funktionella man menar. Varför SÄGER man inte det då? :o)

  7. katbat Says:

    föööööööööör att man inte skaaaaaaaaa använda the f-word!

Kommentera

