Hur man festar till det a k a tröttheten tar överhanden

Jag har varit på after work/schoooool med Anna, Anna, Anna, Anna och Sofia. Det känns ju helt galet. Men så var det. De tre ölen lade sig vackert i maggen som inte alls varit sugen på denna ädla dryck på länge. Sedan skrattade jag mig fördärvad åt programmet med det så kallade roligaste från ”På spåret”. Man är ju festlig. Jag skyller på en vecka psyk.

2 svar to “Hur man festar till det a k a tröttheten tar överhanden”

  1. Helena Says:

    Du har haft turen med dig och vunnit min utlottning av brickan – grattis till det! 🙂

  2. katbat Says:

    åååii! *glad*

Kommentera

