Nu vajjar flaggan itopp. Intresseflaggan.

Föreläsningar till fyra. Jag insåg idag att jag gått på alla psykiska föreläsningar. Hittills. Imorgon börjar livet på avdelning. Ska jag skratta eller gråta?

Kände mig allmänt nere när jag satte mig på buss från sjukhuset långtbortistan. Och den behagade inte alls stanna på Nils E Terminalen utan körde till Heden tack tack sade en yrvaken Kat som fick gå långt till en mataffär. Sedan lagade jag mat, bakade kanelbullar, tvättade samt kollade på lite Friendsavsnitt. Jag däckar framför House med en halv burk B&J i magen. Får sova när bullarna svalnat. Psykiatriboken kom inte längre än fram till pannloben ungefär. Alltså inte fram.

Förövrigt blir min LeonardCohenfetish glad över detta album, Ebba Forberg har en så fin röst. Bra kombo. Jag tror det kommer växa ju mer jag lyssnar på det. Albumet alltså. Inte glassmagen.

5 svar to “Nu vajjar flaggan itopp. Intresseflaggan.”

  1. Dr Wannabee Says:

    Du skall skratta, för du har nått så långt i utb, snart är du klar.

    Min kompis brukar skriva på whiteboarden, små uppmuntrande ord, när plugget är tungt.

    Det löser sig!!

    Vi skall bli läkare 🙂

    /Snart halvvägs

  2. katbat Says:

    tihi=)

    känns overkligt. och som en evighet.

  3. Browny J Says:

    *pyskiska föreläsningar..* hehe, förlåt..kom att tänka på annat..

  4. katbat Says:

    Browny: Ujuj, trodde ett tag JAG stavat fel=P Vem är du förresten?

  5. Browny J Says:

    En tjej som pluggar i England, =) Råkade snubbla här en gång. Läser ibland, lämnar sällan avtryck…

    Vilken termin är du på?

Kommentera

