Man blir som man jobbar?

skyltDet är så att man undrar lite. Denna hittade vi fnissandes på insidan av dörren till personalrummet på avdelningen. Början psykos? Vanföreställning? Demens? Eller bara vanlig hederlig svårighet att skilja på ditt och mitt?

7 svar to “Man blir som man jobbar?”

  1. Doktoranden Says:

    Fniss!

  2. Martin Says:

    Did you say I’m schizo?

  3. Simon Says:

    Haha, fnissande lappar, det händer bara på psyk!

  4. Mårr Says:

    ”Snart vet jag vem du är” var ju roligast av allt! 🙂

  5. Dr Wannabee Says:

    Någon som är så upprörd att toffel blir tofflel.
    Jag hade nog märkt skorna övertydligt efter första stölden.

  6. katbat Says:

    Haha alla! Jag letar med spänning efter en person med namnskylt som undertecknad…

  7. Elin Says:

    Om det nu är så att en och samma person har tagit alla tofflor är jag väldigt nyfiken på var hen gör av allt jox. Är det kleptomaner som får Shurgard att rulla eller?

Kommentera

