Dawn of the dead if I may say

Veckans uttryck: Taggig i kontakten.

Jag tror själv jag bllivit taggig i kontakten. Tjurig som få och kort stubin. Insåg varför när en kär vän undrade om vi skulle ses i veckan och jag hade torsdag mellan 17 och 18 ledig för henne. Det kunde inte hon. Nähänä. Her loss, and mine.

Annars är väl veckans happening att vi gjorde ett test för personlighetsstörningar på oss själva- jag har viss dragning åt tvångsmässighet kryddad med narcisissism samt osjälvständighet. Känns skönt med en personlighet och att jag inte hade noll på allt tycker jag allt. Tur bara att det inte fanns drag åt schizotyp, schizoid samt emotionell instabilitet. Enligt handledaren så brukar studenterna uppfylla kriterierna för tvångsmässighet. Förstår inte alls varför så är fallet. *Ironi*

3 svar to “Dawn of the dead if I may say”

  1. Doktoranden Says:

    Taggig i kontakten?

    Dagens bästa!

  2. katbat Says:

    Hehe! mkt användbar…även privat. ”mjuk och fin i kontakten” är ju ok det med.

  3. arga elin Says:

    tur för dig. jag rekommenderar inte emotionell instabilitet, heh.

Kommentera

