Här är mitt kylskåp:

  • Ett ägg
  • Tre morötter
  • Äkta smör
  • Keso
  • Ärtor
  • Harikotter
  • Lite riven Västerbottenost
  • Björnbär i ett fåtal
  • Knäckebröd
  • en burk tonfisk
  • Buljongtärningar av olika slag
  • Två potatisar

Så gott folk! Det finns åttio kronor på mitt konto och de behöver jag imorgon…

Vad ska jag äta till middag?

3 svar to “Här är mitt kylskåp:”

  1. Den tjocke konsulten Says:

    Ingen frys?

    Miniomelett med ägget + lite rivna morötter och ärtor i + tonfisk och en kokt potatis till?

  2. Mårr Says:

    En mycket liten paj? 🙂

  3. katbat Says:

    jorå det avr lite ingredienser ur frysen också. Fast det vill ejag ju inte erkänna då hade ju rubriken blivit fel. Och ajg ville så gärna syfta på det härliga programmet med Jan Boris Möller som gick på stenåldern.

    Tack för tipsen by the way, men det var ju en himla tur att jag inte väntade med att laga min lilla omelett tills ni gav mig tips. För då hade jag fallit ihop i hypoglykemi. =)

Kommentera

