Los spagettiarmos

Jag har försökt börja träna. Jag har haft många många alldeles för många ursäkter och issues för att göra det de senaste året eller två, men nu har jag kommit iväg på en del pass. Idag intogs skivstångspass tillsammans med L. Och nu har jag ataxiska armar som jag inte kan kontrollera. Teh horror det var med bänkpressen och mina triceps är ju ”sorry ass’s” för muskler. Eh. Men vi överlevde. Och det känns fint. Bara fint.

Efteråt, när vi traskat mot Coop för att inhandla något att fylla på musklerna med, sade L att när hon känner sig ensam tänker hon på mig ibland. Och undrar vad Kat skulle göra i den situationen. För jag har tydligen en förmåga att sätta guldkant på tillvaron. Rörd blev jag. Och jag jobbar på saken kan vi säga.

Kommentera

