Miss Boring I presume?

I brist på engagemang och inpsiration och excitement över hemtentan i global hälsa bläddrade jag igenom den senaste månadens inlägg här på bloggo. Alltså, det var nog den trökigaste läsning på länge. Jag ber om ursäkt och ska bättra mig. Att ni ens läser. Men jag vill ju såklart att du ska fortsätta läsa. För jag blir glad då, denna sida är ju ändå lite av en älskling. Hoppas också att inspirationen över att dokumentera mitt liv skall återkomma. Kanske på en liten resa till Afrikat?

Soundtracket för dagen är Montt Mardié.

2 svar to “Miss Boring I presume?”

  1. Doktoranden Says:

    Men bästa Kat, det är alltid roligt att läsa om allt du gör; även det tråkiga.

  2. katbat Says:

    åh. kram!

Kommentera

