Ett flagnande sovmonster.

Jag landade och fick mig 55 grader celsius temperaturskillnad till livs. Termostaten i kroppen har inte lyckats bli normal än, jag svettas och fryser. Nej ingen feber men väl dock en mage som lever sitt eget liv. Hoppas det inte har bosatt sig en liten amöba eller flera därinne i tarmarna. Det vore onekligen irriterande. Jag avvaktar och ägnar mig åt att vandra mellan datorn för hemtenta och en uppsats och köket för matintag samt soffan för tupplurar. Jag är jättebra på tupplurar. Och att youtuba. För tillfället gör Hans Rosling narr av mig och mina kursare. Det går bra, jag känner mig inte så bright nu när jag är fullproppad med kola, skumtomtar och köttbullemackor.

Ett svar to “Ett flagnande sovmonster.”

  1. Mårr Says:

    Rosling är min idol nr 1

    Good to se you, katt! Må kylan ta alla amöbor 😉

Kommentera

