Nörden vaknade.

Teknikundret jublar. Ifånen är min nu. På avbetalning. Så det känns ju gratis. Jag känner att jag har flyt.

Nu undrar jag om ni har några förslag på namn åt lilla kärleksbarnet.

Woho.

5 svar to “Nörden vaknade.”

  1. Doktoranden Says:

    Hurrarop och jubel till den bästa prylen ever denna sida om 2000-talet! Jag har utvecklat ett fabulöst (men säkerligen) patologiskt förhållande till min på alldeles för kort tidsspann.

    Namn you say? Varför inte Katson?

  2. Mårr Says:

    Berit? 😉

  3. Simon Says:

    fånKat

  4. Johanna Says:

    måste ju rösta på berit då ra

  5. Elin Says:

    Kenneth! 🙂

Kommentera

