You can sleep when you’re dead II

Nu råkar det vara fixat så att vi har föreläsningar åtta till sjutton-arton om dagarna. Även fredag. Och klockan tjugoett ska jag vara på ett annat sjukhus för att gå nattpass med barnmorska. Yeijh. Sedan två till nattpass. Yeijh. Undrar mest när jag ska sova.

P.S. det blir en Berit.

4 svar to “You can sleep when you’re dead II”

  1. Mårr Says:

    Yay! 🙂

  2. katbat Says:

    Hon kan känna sig hedrad. TIhi.

  3. Mård Says:

    jag som tänkt föreslå att du kallar fånen Raoul, OCH SÅ KOM JAG FÖR SENT BUHU.

  4. katbat Says:

    Jaa mårdas, jag har nu under veckan prövat namnet Berit, ibland Beirut. Det har inte riktigt passat. Jag tror jag prövar Raoul under de nästkommande dagarna. Mr Raoul är fantastisk.

Kommentera

