Merlot, Portabella, Passion. Eller vad?

Det var längesedan jag visade upp mina konster i köksregionerna så jag tog lördagskvällen i akt och bjöd i  M och A på middish. vad blire du tänker du nu! Jo, serrö, jag ska pröva på Doktorandens lilla rätt som aspar på att bli nästa fäjvorit. Till detta smäller jag upp en Merlot för det är ju aldrig fel. Efterätten blir vaniljglass med varma blåbär och mörk choklad. När de klampar innanför dörren sticker jag ett försök till de ljuvliga passion caiprinihas som avnjöts på Lamu. Nu sanering till tonerna av host harkel Tommy Körberg. Jag är i den sinnesstämningen att jag gråter av hans stämma. Den är maffig.

2 svar to “Merlot, Portabella, Passion. Eller vad?”

  1. Doktoranden Says:

    Jag är högst ärad. Hur gick maten hem hos gästerna?

  2. katbat Says:

    Ypferligt!

Kommentera

