Oh droppsmitta du vördnade

Är tvungen att komma bort litegranna tänkte hon och begav sig till huvudstaden. Väl där våldsgästade jag systern som mig veterligen bidde lite glad. Jag har sovit och levt billigt. Ungefär det som behövdes. Att staden, tillsammans med resten av Sverige, drabbades av en snölamslagenhet lade en liten extra kryddig touch jajjemän. Men jag tog mig runt i drivorna och hann med lunch med semla (en per helg är vad man får yeah) hos Mården med familj, fånlog som vanligt åt gullet som gladeligen uttrycker sig i ord som ”javisst” och ”psis” och fick återigen habegär efter att bli katt-tant när katt lade sig som en boa och spann. Sedan trotsade I vädret och joinade för middag och fransk klubb på Landet. Resten av dagarna renoverade jag systerns kök. Hon är inte så effektiv tänker lillasyster och sätter igång med slip och färg.

Nu sitter jag på en buss som kan liknas vid en inkubator för sjutton olika luftvägsvirus. Där fick hon så hon teg när hon klarat sig från förkylning en hel vinter. Hosta i armvecket tack vill jag barskt säga till mannen bakom.

Ett svar to “Oh droppsmitta du vördnade”

  1. arga elin Says:

    kattanter ftw!!

Kommentera

