Lunchrast eller Halleluja jag får assistera igen

10 svar to “Lunchrast eller Halleluja jag får assistera igen”

  1. Sofia Says:

    Oh, snygga sockar!

  2. katbat Says:

    Sofe: i know! Mina finaste, och det bästa är att det är stödisar;)

  3. Sofia Says:

    Folk har så fina stödstrumpor… var hittar man såna egentligen? Jag har ett par vita stödisar som ligger längst ner i strumplådan och bara används när allt annat är i tvätten, men varje gång inser jag att det är ruggigt bekvämt med dem egentligen. 🙂

  4. katbat Says:

    Här har jag och mina fellow kursare köpt våra. De randiga är nog skönast när man tänker efter. Mina grönrandiga matchar op-stassen bäst. De rosa piffar upp det vita trökiga effektivt=)

    http://www.pahnemedic.com/products.php?iGroupId=46

  5. Madelene Says:

    Såna har jag också! Och aquaturkosa. Dom är också fina. Speciellt till de blå smurfkläderna.
    http://www.pahnemedic.com/ välj Stödstrumpor i modefärger 😀 (håll dig för skratt under tiden om du kan)

  6. katbat Says:

    madelene: =) jag har de turkosa också. Hoho, nördish.

  7. Madelene Says:

    Jag måste bara påpeka att det är oerhört fascinerande att jag använda ordet ”smurf” i mitt inlägg ovan, där vi skickade (i princip) identiska länkar!! Detta måste absolut innebära att blogginnehavarinnan måste vara alldeles knäpptyst till dess att någon säger hennes namn?!

  8. katbat Says:

    meh! Eh…host….jag kan inte vara tyst! Inte i skrift iaf. Men vem välkommen hit, vem du nu är;) Det var ganska roligt ju, samma länk, likadana strumpfärger.

  9. Madelene Says:

    Jag har också läst i Göteborg, tog examen i maj -09. Tror att jag hamnat här på vägen:
    Dr Henka –> Mård –> och sen ditt namn som inte får uttalas 😉
    Jag har läst här ganska länge, och måste väl ha kommenterat tidigare? Iaf, bra blogg, trevlig läsning! Och, från barn-IVA till obstetrik är steget kanske inte så långt? Min intuition säger mig att du kommer att gilla neonatalogi!

  10. katbat Says:

    madelene: Neo alltså..de var de läskigsaste små patienterna när de för ovanlighetens skull dök upp på biva. Men well, jag återkommer i frågan. Nu när du säger det så har jag nog sett ditt namn här förut..men kanske en gång, eller två=P

Kommentera

