Teh livsångest och AT-hets

Jag tog ett beslut. Sökte bara närliggande AT. Jag var nöjd med beslutet. Förra veckan var det intervjuer för folket runt omkring. Nu ringer det under föreläsningarna och små kandisar ler fånigt. Jag får livsångestontimagen ändå. Det ryktas om att det krävs längre vicktid här i staden än vad handläggaren sade till mig när jag grillade henne. Vad vet jag. Vill inte inte i n t e vicka mer än i höst innan jag börjar. Känns så fett ovärt. Jag får komplex.

5 svar to “Teh livsångest och AT-hets”

  1. Uppsalakandidat Says:

    Är i exakt samma sits! Idag var värsta dagen, kändes som alla sprang ut från föreläsningarna med vibrerande mobil och kom tillbaka med ett stort leende. Kul för dem men jag fick ont i magen.

  2. Mårr Says:

    Usch, ze pain.
    Men du, vet du vart du ska vicka? (Har jag hört det och lyckats glömma?)

  3. katbat Says:

    Jag förstår dig helt.. Och jag får tydligen sota för att jag inte tränger mig osmidigt ut ur föreläsningssalen när dolt nummer ringde.. Lesson learned…

  4. katbat Says:

    Mårr: Ja vick I have, puh.

  5. Mårr Says:

    Jo, men VART? 🙂

Kommentera

