Hon är ju lite nördig.

Idag har jag vaknat alldeles för tidigt igen, klippt bort hockeynacken och resten av frippan så jag är återigen presentabel till mitt yttre, varit personal shopper till nybliven moder som inte orkar gå på staden, skrivit på papper och behörigheter på nya jobbet som börjar nästa måndag, samt tittat på dubbelsvsnittet av Grey’s anatomy. Nu känns det jättejättetomt. Det var hemskt och nu sitter jag här och stirrar. Det var säkert sablarns säsongsavslutning. Får nog ta tag i den sanitära olägenheten som kallas min lägenhet istället. Bums. Diska nu!!! <– gör som Pippi, säger åt sig själv på skarpen.

Ett svar to “Hon är ju lite nördig.”

  1. Hanna Odén Says:

    Hej vännen! Vad spännande med ditt nya liv som utexad som börjar snart! 🙂 Hoppas du mår bra! Tänkte säga att jag vill ha ett lösenord till dina ”hemliga” inlägg. Vill ju vara med i ditt liv lite på avstånd! KRAMAR Hanna

Kommentera

