I’m reaching the top och så

Jag hade tänkt skriva något filosofiskt om att examen närmar sig. Men mina små skrivarneuron har atrofierat lite smått, så det blir inget med det idag. De kan inte få ihop de meningarna jag vill. Däremot är de kapabla till att meddela att det har varit lite mycket å det senaste. Upploppet. Tentamenspluggandet till pediatriktentan, som gick av stapeln igår, med tha group var återigen en fabulös kombination. Jag måste få skryta med att jag drämde in number one i kursen och mina fellow medstuderande tvåa och trea. Well, man kan inte vara på topp jämt sade jag till dom och klappade lite på kinden. Såja såja, vi firar det imorgon ty det är då vi firar hela utbildningen. The e x a m e n s b a l u n s  is coming up.

3 svar to “I’m reaching the top och så”

  1. Mårr Says:

    Tjoho, katten är bäst, tokgrattis till alltihop!

  2. Den tjocke konsulten Says:

    Instämmer, grattis till allt! 🙂

  3. katbat Says:

    TACKI! Ihh!

Kommentera

