FINITO!

Jag har tagit examen sedan sist. Det var varit skratt, kramp i kinderna, tårar och kramar. Tankar tillbaka. Omtumlande. Det känns grymt att jag tagit mig igenom femochetthalvtår galant (nästan jämt faktiskt). Det har varit toppar och dalar, jag har skrattat och gråtit och varit upprörd och arg. Jag flyttade till Göteborg utan att känna någon. Trodde inte jag skulle få några vänner. Ack så fel jag hade. Ni (känn er träffade) har varit underbara. Jag hade inte klarat detta utan er. På heders. Jag är emotionellt inkontinent. *Sob sob*

Soundtracket är detta.

Kommentera

