Tristessen leder till underverk?

Har ledig dag. Känner för första gången på länge att husmoderligheten börjar klia i mig. Jag vill städa, bjuda på middag och pyssla om mina pelargoner. De har redan fått veckans dos näring av mig. Allt medan kaffet bryggs och sprider väldoft. Ska nog baka bullar också. Det har ingen hejd. Frågan är hur mycket som kommer bli gjort.

6 svar to “Tristessen leder till underverk?”

  1. Madelene Says:

    Akta dig! Du är nu äktenskapsmaterial och gravid inom 5 veckor!

  2. drnever Says:

    Så vill jag också reagera på tristess!

  3. Den tjocke konsulten Says:

    Låter strålande tycker jag 🙂

  4. katbat Says:

    Äktenskapsmaterial? jag har inte märkt något än, väntar med spänning dårå.

  5. Linda Says:

    Hej katbat! Jag söker en AT-läkare som bloggar och har hittat in på din blogg. Maila gärna mig så snart som möjligt om du skulle va intresserad av att svara på några frågor till Dagens Medicin. Hoppas vi hörs!

  6. Mr99 Says:

    @Kat ang. Linda: Du vågar aldrig!?

Kommentera

