Don’t lecture me plis.

Jag vet att det finns något som heter sjukskrivning även för läkare. Men jag klarar av att jobba, jag kan hantera yrselattackerna. Jag har gått hemma i fem dagar och håller på att krypa ut skinnet. Förresten är det bra att röra på sig så mycket som möjligt så Dr Kat jobbar på att få en piffig och välfungerande lateral båggång snarast. Att det inte riktigt har avklingat i den takt jag hade planerat (typ direkt) utan håller en nivå av status quo är en helt annan historia. Så får jag gärna tycka synd om mig själv, ni andra får också göra det. Men någon sjukskrivning blirente tal om. Jag kickade ändå a*s på jobbet idag. Om än lite snurrigt.

Kommentera

