Årets första dag…

…spenderades under täcket, ja hela dagen, för att desperat försök sova inför kommande natts bravader på sykehuset. Det gick såklart inte. Trots ögonmask och proppar i öronen. Som vanligt. Tips anyone?

Ett svar to “Årets första dag…”

  1. ordsallad Says:

    Det måste vara en yrkesskada (och ngt jag drömt mardrömmar om sen infektionskursen!), men när jag läste ”ögonmask” så tänkte jag bara på Loa loa i några sekunder innan jag förstod vad du menade 🙂

    Dessutom: det där med lösenordsskyddade inlägg måste vara det absolut bästa sättet att göra folk (mig) nyfiken på vad det står i det!

Kommentera

